سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
حجت الاسلام مبینی

حوزه/ حجت الاسلام مبینی گفت: در طرح جدید سازمان مدارس صدرا به نام شبکه مدارس «مدار» خدمت رسانی محتوایی به مدارس دولتی غیر صدرایی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام مبینی قائم‌مقام سازمان مدارس دولتی صدرا در نشست خبری اظهار داشت: در طرح جدید سازمان مدارس صدرا به نام شبکه مدارس «مدار» خدمت رسانی محتوایی به مدارس دولتی غیر صدرایی در دستور کار قرار گرفته است، این شبکه مدارس که تاکنون در سه استان شکل گرفته محفلی است برای هم افزایی بین مدیران مدارس دولتی تحول خواه و خدمات‌رسانی محتوایی مدارس صدرا به این مدارس است.

وی خدمات آموزشی موجود در مرکز آموزش راه مربی را دیگر خدمت مدارس صدرا به فرهنگیان دانست و گفت: از زمان تأسیس در سال ۱۴۰۱ تاکنون این مرکز توانسته بیش از ۴۲ هزار نفر ساعت آموزشی برای فرهنگیان در موضوعات مختلف برگزار نماید.

حجت الاسلام مبینی، به «شبکه دختران حاج قاسم» که خدماتی به سازمان مدارس صدرا برای دانش آموزان غیر صدرایی ارائه می‌دهد اشاره کرده و یادآور شد: رویدادهای حضوری و دوره‌های مجازی و فضای کشنگری اجتماعی متناسب با دختران نوجوان از جمله برنامه‌های این شبکه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای نوجوانان پسر نیز «تشکل نوآوین» شکل گرفته که متصدی تربیت رسانه‌ای و اعتقادی پسران حاضر در این تشکل می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha